Η Ερώτηση έχει ως εξής:
«Ουσιαστικά εγκαταλελειμμένο, σε πολύ άσχημη κατάσταση και επικίνδυνο πλέον για τους οδηγούς, είναι το μεγαλύτερο μέρος του οδικού δικτύου και των επτά Περιφερειακών Ενοτήτων της ΠΕ Κεντρικής Μακεδονίας.
Οι δρόμοι έχουν μετατραπεί σε καρμανιόλες εξαιτίας των κακοτεχνιών, αλλά και της πλημμελούς συντήρησης του οδοστρώματος σε πολλά τμήματα, αφού έχουν αρκετά χρόνια να συντηρηθούν. Επιπλέον οι τεχνικές υπηρεσίες της Περιφέρειας, έχουν καταγράψει δεκάδες επικίνδυνους - κατεστραμμένους δρόμους, που χρήζουν άμεσης αποκατάστασης, καθώς δέχονται καθημερινά μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο.
Μάλιστα πληθαίνουν οι περιπτώσεις που οδηγοί υποβάλλουν μηνύσεις και αγωγές εναντίον της αρμόδιας υπηρεσίας της Περιφέρειας για τις κακοτεχνίες, εξαιτίας των οποίων υπέστησαν σοβαρές ζημιές τα οχήματά τους και κινδύνευσε η ζωή τους.
Παρά την ιδιαίτερα επικίνδυνη και άθλια κατάσταση στην οποία βρίσκεται το οδικό δίκτυο, οι αναγκαίοι πόροι για τις απαραίτητες παρεμβάσεις είναι συνεχώς μειούμενοι, ενώ δεν επαρκεί και το προσωπικό των αρμόδιων υπηρεσιών.
Συγκεκριμένα, τα κονδύλια που προορίζονται για τη συντήρηση και τις επισκευές των δρόμων, παρουσιάζονται μειωμένα κατά 80%, ενώ με τα ίδια ελάχιστα χρήματα οι τεχνικές υπηρεσίες της Περιφέρειας καλούνται να συντηρήσουν και τις παράπλευρες οδούς των εθνικών δρόμων, όπως η οδός Θεσσαλονίκης - Κατερίνης, που ανήκει στην Εγνατία Οδό και δέχεται μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο, ο δρόμος Μαλγάρων προς Κατερίνη, που έχει υποστεί καθιζήσεις κ.ά.
Να σημειωθεί πως πριν από δυο χρόνια ο προϋπολογισμός της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (ΠΜΚ) για έργα οδοποιίας ήταν 26 εκατομμύρια ευρώ, το ποσό που διατίθεται σήμερα είναι μόνο 6 εκατομμύρια ευρώ. Αντίστοιχα από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, πριν από δυο χρόνια η ΠΚΜ έπαιρνε 35 εκατομμύρια ευρώ και το ποσό που λαμβάνει σήμερα βρίσκεται μεταξύ 7 και 10 εκατομμύρια ευρώ.
Την ίδια ώρα, σύμφωνα με τους υπολογισμούς των τεχνικών υπηρεσιών της ΠΚΜ, για να υλοποιηθούν τα αναγκαία έργα απαιτούνται τουλάχιστον 30 εκατομμύρια ευρώ.

Την κύρια ευθύνη γι’ αυτήν την απαράδεκτη και επικίνδυνη κατάσταση του οδικού δικτύου, που καθημερινά ταλαιπωρεί οδηγούς και τροχοφόρα, έχουν όλες διαχρονικά οι κυβερνήσεις και η σημερινή δικομματική κυβέρνηση ΝΔ - ΠΑΣΟΚ, που δεν διαθέτουν τα απαραίτητα κονδύλια ώστε να πραγματοποιούνται τα αναγκαία έργα βελτίωσης και συντήρησης των οδικών δικτύων. Ευθύνες όμως έχει και Τοπική και Περιφερειακή Διοίκηση που χρόνια τώρα αποδέχονται αυτή την πολιτική και δεν διεκδικούν τα αναγκαία κονδύλια.
Το ΚΚΕ διεκδικεί κεντρικό συγκοινωνιακό σχεδιασμό, με ασφαλείς δρόμους που θα είναι λαϊκή περιουσία χωρίς χαράτσια και διόδια, οδικά δίκτυα που θα υπηρετούν τις σύγχρονες λαϊκές ανάγκες.
Με βάση τα παραπάνω ΕΡΩΤΩΝΤΑΙ οι κ.κ. Υπουργοί ποια άμεσα μέτρα θα λάβει η κυβέρνηση για τη γενναία χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό, ώστε να πραγματοποιηθούν όλες οι αναγκαίες εργασίες συντήρησης και βελτίωσης του οδικού δικτύου της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας».