Δευτέρα 8 Απριλίου 2019

Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΣ ΡΗΓΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΩΝ ΤΗΣ "ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ" ΘΕΡΜΗΣ

Παρέμβαση της Σταυρούλας Ρήγα




Κυρίες και κύριοι καλησπέρα σας, θα ήταν μεγάλη τιμή για μένα να μου επιτρέπετε να σας αποκαλώ συντρόφους γιατί νιώθω ότι βρίσκομαι μέσα σε έναν ζεστό και οικείο χώρο ανάμεσα σε ανθρώπους που έχουμε κοινά οράματα, αξίες και αγώνες για να αλλάξουμε και να ομορφύνουμε τον κόσμο. 
Θα σας πω λίγα λόγια για να με γνωρίσετε.
Κατάγομαι από την Πτολεμαϊδα αλλά ζω μόνιμα στο Ρύσιο από το 2004. Είμαι παντρεμένη, μητέρα 2 κοριτσιών. Η μεγάλη μου κόρη τελείωσε πέρυσι το καλοκαίρι την ιατρική του ΑΠΘ και σήμερα βρίσκεται στην Ολλανδία για να κάνει την ειδικότητά της, ακολουθώντας τα βήματα χιλιάδων νέων της εποχής της που αναζητούν επαγγελματική διέξοδο στο εξωτερικό και η μικρή μου κόρη είναι στο 3οέτος της κτηνιατρικής σχολής του ΑΠΘ. Εγώ είμαι δασκάλα στο επάγγελμα, δουλεύω στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Καρδίας και ο σύζυγός μου είναι μηχανολόγος μηχανικός και δουλεύει ως καθηγητής στο Τεχνικό Λύκειο της Καλαμαριάς.
 Γυρνώντας τη σκέψη μου στα παιδικά χρόνια της ζωής μου στην πατρίδα μου και κυρίως τα μαθητικά, αυτό που έχω να θυμάμαι και δεν πρόκειται ποτέ να ξεχάσω, είναι η φωνή ενός συμμαθητή μου που κάθε φορά όταν περνούσε από δίπλα μου στο διάλειμμα του σχολείου μου έλεγε: τα καλύτερα σαπούνια είναι γίνονται από τα κομμούνια. Κι αυτό γιατί προέρχομαι από μία βαθιά κομμουνιστική οικογένεια, από μάνα και πατέρα. Τον πατέρα μου μάλιστα δεν πρόλαβα να τον γνωρίσω, αφού τον Οκτώβριο του 1969,  σε ένα σκηνοθετημένο τροχαίο δυστύχημα έπεσε πάνω του ένα αυτοκίνητο ενώ αυτός ήταν σε ποδήλατο πηγαίνοντας στο περίπτερο να αγοράσει τσιγάρα. Ο πατέρας μου ήταν συνδικαλιστής της ΑΕΒΑΛ που ήταν εργοστάσιο αζωτούχων λιπασμάτων, μάλιστα λίγους μήνες πριν τον σκοτώσουν,  φασίστες συνάδελφοί του τον κατήγγειλαν ότι έκρυβε μέσα στο συρτάρι του γραφείου στο χώρο εργασίας του τον Ριζοσπάστη και τον έκανε η χούντα δικαστήριο. Όταν δολοφονήθηκε ήμουν μόλις 3 ετών και η αδερφή μου 7.
Η γιαγιά μου από την πλευρά της μητέρας μου  ήταν ενεργό μέλος του ΚΚΕ μέχρι που πέθανε στα 86 της χρόνια, αντάρτισσα στο βουνό τα χρόνια της κατοχής  αφήνοντας στον άνδρας της τα 4 παιδιά της  να τα φροντίζει.
Εγώ οργανώθηκα στο ΚΚΕ το 1982 παρά τις μεγάλες αντιδράσεις της μητέρας μου που δεν ήθελε σε καμία περίπτωση να ασχοληθώ με την πολιτική νομίζω πως σε όλους σας είναι κατανοητός ο λόγος. Έμεινα στο κόμμα μέχρι το 1987 όταν η ίδια ζήτησα να διαγραφώ γιατί έβλεπα ότι και στο ΚΚΕ πολλά δεν μου άρεσαν εκείνη την περίοδο. Ήταν η εποχή του Γκορμπατσόφ με την Περεστρόκα και το άνοιγμα στη δύση τα οποία τελικά οδήγησαν στη πτώση του κομμουνισμού.
Από το 1987 μέχρι το 2010 ήμουν αποστασιοποιημένη πολιτικά και κομματικά άστεγη, όμως πάντα ενημερωμένη για το πολιτικό γίγνεσθαι
Τα μνημόνια το 2010 με οδήγησαν να δραστηριοποιηθώ  και βλέποντας τη δυναμική του ΣΥΡΙΖΑ οργανώθηκα με διάθεση κι ελπίδα στο κόμμα με την σιγουριά ότι θα προσπαθήσω αλλά και θα προλάβω από την πλευρά μου να μην γίνει ένα νέο ΠΑΣΟΚ.  Δούλεψα ενεργά για την εκλογική του επιτυχία αν και από το 2014 άρχισα να υποψιάζομαι από τα ταξίδια του Τσίπρα ότι κάτι δεν πάει καλά. Μετά τον 1ο μήνα της κυβέρνησης οι υποψίες μου άρχισαν να επαληθεύονται από την εκλογή Παυλόπουλου και από τις δήθεν διαπραγματεύσεις, και οριστικά πια μετά το δημοψήφισμα και την υιοθέτηση του 3ου μνημονίου κάθε  ελπίδα για αλλαγή πολιτικής διαψεύστηκε. Την ίδια μέρα της κωλοτούμπας Τσίπρα έφυγα από τον ΣΥΡΙΖΑ και πέρασα απέναντι τους χωρίς κανέναν ενδοιασμό.
Τώρα που μνημονιακοί και αντιμνημονιακοί έγιναν ένα, την ώρα που ο ΣΥΡΙΖΑ πήρε τα πιο αντιλαϊκά μέτρα και από  τις προηγούμενες κυβερνήσεις, που βγάζει στο σφυρί εκατοντάδες χιλιάδες λαϊκά σπίτια, που έγινε σημαιοφόρος και συνεργάτης των Αμερικάνων  και του ΝΑΤΟ στην περιοχή, ο διαλεχτός της Μέρκελ και των Σοσιλαδημοκρατών,  αυτός που ξεπλένει και συνεργάζεται ωμά και φανερά με τους Χρυσαυγίτες δεν υπάρχει χώρος για αυταπάτες.
Στη σημερινή κοινωνία η μοναδική δύναμη, που αταλάντευτα παλεύει για τα συμφέροντα του λαού,  και είναι αδιαμφισβήτητα η ελπίδα του  λαού παραμένει  μόνο το ΚΚΕ. Η θέση μου είναι εδώ μαζί σας στον όμορφο και συνεχές αγώνα για την ανατροπή της αντιλαϊκής πολιτικής.
Στις εκλογές αυτές καλώ κάθε άνθρωπο, που αισθάνεται αριστερός, προοδευτικός, με όποιες επιφυλάξεις κι αν έχει, να στηρίξει το ΚΚΕ σε όλες τις κάλπες.
Εγώ προσωπικά δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να χαρίσω σε κανέναν τυχοδιώκτη που αυτοαποκαλείται «αριστερός» τους αγώνες που έκανε ο πατέρας μου για μια καλύτερη και δικαιότερη κοινωνία για όλο τον κόσμο.
Για όλους αυτούς τους λόγους, ανταποκρίθηκα στο κάλεσμα του Φάνη και θα είμαι υποψήφια για το δημοτικό συμβούλιο στη δημοτική ενότητα της Μίκρας.

Καλή δύναμη σε όλους μας, σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο και το βήμα που μου  δώσατε.